بازاریابی و شبکه‌سازی، دو چالش عمده فعالان خیاطی در اردبیل

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵ کد : ۴۰۲۹۲ آموزشی تجاری سازی و اشتغال تاپ خبر
مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل گفت: مشکل عمده قشر قابل توجهی از پیشران‌های خیاطی در اردبیل بازاریابی، فروش و شبکه‌سازی کسب و کار است که بایستی مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.
بازاریابی و شبکه‌سازی، دو چالش عمده فعالان خیاطی در اردبیل

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، میثم ضارب‌نیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل در حاشیه بازدید از یک کارگاه خیاطی در اردبیل تصریح کرد: بخش عمده‌ای از پوشاک مورد نیاز کشور در کارگاه‌های کوچک یا بزرگ خیاطی و در قالب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در استان تولید می‌شود که به‌دلیل عدم وجود برنامه مشخص و مدون در حوزه بازاریابی و هم‌چنین شبکه‌سازی مشخص، اکثرا با نام برندهای دیگر در بازار به‌فروش می‌رسند که این امر بایستی مورد توجه جدی مسئولین امر قرار گیرد.

پیشران خیاطی و مسئول کارگاه تولید پوشاک زارع نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کارگاه تصریح کرد: هدف عمده این واحد تولیدی ایجاد بستر لازم برای اشتغال زنان کم‌درآمد، سرپرست خانوار و بدسرپرست است.

اعظم باقر زارع افزود: در حال حاضر 35 نفر در فضای اختصاصی به این حرفه توسط شهرداری اردبیل مشغول به کار هستند و علاوه بر آموزش خیاطی متصل به بازار کار نیز شده‌اند.

باقر زارع در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت مسئولین امر و همچنین استفاده از مزایای طرح مشاغل خانگی فعالیت‌های کارگاه را توسعه داده و به اشتغال قشر بیشتری از متقاضیان کار کمک کنیم. 

text to speech icon

کلید واژه ها: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خیاطی


نظر شما :