رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل:

مهم‌ترین ویژگی مورد نیاز در امر رسانه، رعایت اخلاق حرفه‌ای است

۲۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۰ کد : ۷۴۷۶۳ عمومی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: یکی از ویژگی‌های مهم که در حال حاضر بیشتر از همه موارد در رسانه‌ها مورد نیاز است، اخلاق حرفه‌ای است.
مهم‌ترین ویژگی مورد نیاز در امر رسانه، رعایت اخلاق حرفه‌ای است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، حسام رسولی روز گشذته 24مردادماه به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم که در حال حاضر بیشتر از همه موارد در رسانه‌ها مورد نیاز است، اخلاق حرفه‌ای است.وی افزود: استان اردبیل سرشار از نعمت‌های الهی است و وضعیت استان باید فراتر از این‌ها باشد و مردم و مسئولان با ارزش بخشیدن به جایگاه خبرنگاری می‌توانند از کارکرد آن‌ها منتفع شوند.

رسولی گفت: بروز بودن و کارآمد بودن و بهره‌گیری از فناوری‌های ارتباطی در کنار اخلاقیات مسئله‌ای است که ارزش کار را مقدس می‌کند و خبرگزاری فارس در اردبیل مراودات خوبی با جهاد دانشگاهی دارد و تلاش‌های این خبرگزاری در استان چشمگیر است.

۳ هزار نفر از زوجین در مرکز درمان ناباروری قفقاز تحت درمان قرار گرفته‌اند

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم جهاد دانشگاهی در حوزه درمانی است و مرکز درمان ناباروری قفقاز تا کنون توانسته است در حدود ۳ هزار نفر از زوجین را تحت درمان قرار دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان تصریح کرد: ۱۴ سازمان در استان اردبیل موظف به ایجاد اشتغال هستند که یکی از این سازمان‌ها جهاد دانشگاهی است.

رسولی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: میزان تسهیلات اختصاصی در حوزه وام تبصره ۲ به جهاد دانشگاهی استان در سال جاری را 380 میلیارد ریال در مرحله اول ذکر کرد و گفت:  گفت: میزان تسهیلات از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تا ۴۰ میلیارد ریال متغیر است.

وی در ادامه با اشاره به فعال بودن مرکز بانک خون بند ناف نوزاد در استان اردبیل تصریح کرد: با توجه اعتبار مرکز درمان قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل و ارائه خدمات مناسب در بان خون بند ناف نوزاد رویان از استان های همجوار هم مراجعه کننده داریم .

text to speech icon

کلید واژه ها: خبرگزاری فارس روز خبرنگار رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل


( ۱ )

نظر شما :