به مناسبت عید سعید غدیرخم؛

هشتمین قرعه‌کشی تسهیلات قرض‌الحسنه دانش‌آموزی برگزار می‌شود

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۷ کد : ۷۳۰۴۶ عمومی تاپ خبر
صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران ، در هشتمین قرعه‌کشی طرح جوانه ۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه دانش‌آموزی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال اعطا می‌کند.
هشتمین قرعه‌کشی تسهیلات قرض‌الحسنه دانش‌آموزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی ایسفا، افسانه بیات، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران از هشتمین قرعه‌کشی طرح جوانه های جهاددانشگاهی به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: در این دوره 20 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه تجیهزات ویژه دانش‌آموزی خانواده جهادگران به مبلغ ۵۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

افسانه بیات، با اشاره به این که هدف این طرح ترویج فرهنگ پس‌انداز و استفاده بهینه از منابع مالی در میان دانش‌آموزان است، گفت: امیدواریم با استمرار این برنامه‌ها بتوانیم به ترویج رفتارهای اقتصادی صحیح در نسل جوان کشور کمک کنیم.

وی با اشاره به مشارکت 2640 دانش آموز از سراسرکشور در طرح جوانه خاطرنشان کرد: در این طرح تاکنون100فقره تسهیلات پرداخت شده که 48 فقره به واحدهای مستقر در شهرستان و 52 فقره به واحدهای مستقر در تهران اعطا شده است.

 مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان در پایان اظهار کرد: تمامی تسهیلات ارائه شده از محل منابع صندوق و وجوه اداره‌شده پرداخت می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی isfa.acecr.ac.ir  مراجعه و یا با شماره 66971353 تماس حاصل نمایند.

text to speech icon

کلید واژه ها: تسهیلات قرض الحسنه صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایسفا جهاددانشگاهی


نظر شما :