حضور جهاددانشگاهی استان اردبیل در نمایشگاه «آبادیران»

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۰ کد : ۷۲۶۳۱ عمومی پژوهشی تاپ خبر
مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل در نمایشگاه «آبادیران» حضور پررنگ داشت .
حضور جهاددانشگاهی استان اردبیل در نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، به منظور توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، ایفای نقش این شرکت‌ها در بهبود رفاه و معیشت و اشتغالزایی اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم از تاریخ 23 لغایت 25 خرداد ماه سال 1403 در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران دومین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا با نام «آبادیران» برگزار گردید.

این نمایشگاه بواسطه شناسایی و رفع چالش ها و نیازهای مناطق کمتر برخوردار، ایجاد اشتغال پایدار و تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت های بومی با ارایه توانمندی های زیست بوم علمی، نوآوری و فناوری کشور در بخش های مسکن و زیرساخت های توسعه روستا، کشاورزی، دامپروری و شیلات، سلامت، بهداشت و توانبخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی با در معرض نمایش قرار دادن محصولات دانش بنیان به نهادهای متولی و ... سعی در محرومیت زدایی بخشی از نیازها و چالش های مناطق محروم را دارد.

جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اسلامی و یک سازمان مسئله محور با ارایه راهکارهای نوآورانه، همواره نسبت به رفع محرومیت ها و چالش های مناطق کمتر برخوردار کشور اهتمام ویژه داشته است.

مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز همانند سال گذشته با حضور شرکت چهار سو به عنوان نماینده شرکت‌های مستقر در این مرکز، مشارکت موثری در این دوره نمایشگاه آبادیران داشت.

text to speech icon

نظر شما :