از سوی اداره کل بهزیستی استان اردبیل؛

عوامل اجرایی جهاددانشگاهی اردبیل در برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی معلولان تجلیل شدند

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۴ کد : ۷۲۴۸۴ عمومی آموزشی تاپ خبر
عوامل اجرایی جهاددانشگاهی استان اردبیل در برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی معلولان از سوی اداره کل بهزیستی استان اردبیل تجلیل شدند.
عوامل اجرایی جهاددانشگاهی اردبیل در برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی معلولان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در این مراسم که در سالن اجتماعات این اداره کل  برگزار شد؛ آزمون استخدامی معلولان دستگاه‌های دولتی را از اهداف به جامانده رئیس جمهور شهید اعلام کرد و گفت: این آزمون از محل استخدام سه درصد معلولان در دستگاه اجرایی که از سنوات گذشته اجرایی نشده بود برگزار شد.

 رضایی افزود: در این آزمون 4هزار و 300 نفر در دستگاه‌های اجرایی کشور مشغول به کارخواهند شد که در استان اردبیل ۲۵۹ نفر از مدد مددجویان تحت پوشش ثبت نام کرده بودند که ۶۵ نفر از این افراد در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهد شد.

وی با تقدیر از عوامل اجرایی آزمون در جهاد دانشگاهی استان اردبیل و برگزاری منظم و بی‌ عیب و نقص آن تصریح کرد: برگزاری هماهنگ و همکاری ستودنی در این آزمون ثابت کرد که با هم‌افزایی می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد که در جهاد دانشگاهی این ظرفیت برای فعالیت‌های دیگر دیده می‌شود.

در ادامه این جلسه دکتر رسولی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل برگزاری چنین مراسمی را احیای فرهنگ قدردانی دانست و گفت فرهنگ قدردانی فرهنگی ارزشمند است و جا دارد از مسئولین بهزیستی از برگزاری چنین مراسمی و ارج نهادن به برگزاری چنین آزمونی قدردانی نمایم

 وی درجه سختی برگزاری این آزمون را دوچندان دانست و گفت: ابراز خوشحالی معلولین در راستای تحقق وعده های داده شده از یک سو و هویت و شخصیت دادن به این افراد از سوی دیگر زیبایی‌ها این آزمون بود .

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ادامه داد:  هماهنگی و همدلی بین دو مجموعه جهاد دانشگاه و بهزیستی بسیار ستودنی است و این نشان می‌دهد که انجام کارهای بزرگ بین این دو دستگاه به جهت هم افزایی ارزشمند قابل اجرا است.

در این مراسم عوامل اجرایی این آزمون در اداره کل بهزیستی و جهاددانشگاهی تجلیل شدند و از جهاددانشگاهی استان اردبیل دکتر رسولی، رییس محترم جهاددانشگاهی، بهرنگ کوهی، معاون آموزش و کار آفرینی واحد، فردین محمودی، مدیر حراست. واحد، میثم ضارب نیا، مهراد موجبی و عباس فدا با اهدا لوح تقدیر تجلیل شدند.

text to speech icon

کلید واژه ها: تجلیل از عوامل اجرایی آزمون معلولان جهاددانشگاهی استان اردبیل بهزسیتی استان اردبیل


نظر شما :