دیدار جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با فرزند شهید حاج آقا زندیان

۱۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۶ کد : ۷۲۲۳۸ فرهنگی تاپ خبر
ه مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام شهدا( ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد؛ دیدار جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با فرزند شهید حاج آقا زندیان دیدار کردند.
دیدار جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با فرزند شهید حاج آقا زندیان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، در این دیدار که روز یکشنبه 13 خردادماه جاری به همت معاونت فرهنگی و امور بانوان و خانواده جهاد دانشگاهی استان برگزار شد و معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی  استان و معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید استان اردبیل حضور داشتند یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته شد و بر ادامه راه و آرمان‌های آنان تاکید گردید. لیلا زندیان، دختر شهید زندیان هم به ذکر خاطراتی از پدرش پرداخت.
بعد از این دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی اردبیل با حضور بر سر مزار شهید حاج آقا زندیان در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل، با قرائت فاتحه، عطرفشانی و نثار شاخه گل از مقام شامخ و ایثارگری و رشادت‌های این شهید تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.
گفتنی است شهید زندیان متولد یکم تیرماه سال ۱۳۳۲ در روستای امراهلو از توابع شهرستان گرمی  به عنوان پاسدار در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرد و در سوم فروردین ماه سال ۱۳۶۱ با سمت تدارکات‌چی در منطقه دشت عباس براثر اصابت ترکش به شکم به مقام شهادت نائل آمد. از این شهید بزرگوار چهار دختر و یک پسر به یادگار مانده است

text to speech icon

کلید واژه ها: دیدار با خانواده شهید


نظر شما :