انتصاب مسئول مرکز درمان و ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۵ کد : ۷۱۹۷۶ پژوهشی تاپ خبر
«محمد صارم» به عنوان مسئول مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل منصوب شد.
انتصاب مسئول مرکز درمان و ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، طی ابلاغی از سوی حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، «محمد صارم» به عنوان مسئول مرکزدرمان ناباروی قفقاز این واحد منصوب شد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است: به موجب این ابلاغ، با حفظ سمت قبلی به عنوان مسئول مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل منصوب می شوید. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت های مرکز درمان، بخصوص سرمایه های انسانی و دانشی در وظایف محوله و اهداف جهاد دانشگاهی استان موفق و موید باشید.

همچنین رسولی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، طی نامه ای از زحمات «فردین محمودی» مسئول سابق مرکز درمان ناباروی قفقاز واحد اردبیل تقدیر کرد که در بخش از این نامه آمده است: بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه پیشبرد اهداف درمانی واحد در طول مسئولیت مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل تقدیم می‌دارم. ضمن تشکر و رضایت از عملکرد جنابعالی در طول مسئولیت مرکز درمان و اجرای موفق طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و توسعه فعالیت‌های مرکز درمان؛ از درگاه ایزد منان دوام عزت، سلامت و تداوم توفیقات جهادی جنابعالی در اداره حراست جهاددانشگاهی استان را مسئلت دارم.

text to speech icon

کلید واژه ها: انتصاب مسئول مرکز درمان و ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل معاونت پژوهشی


نظر شما :