به همت انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل؛

کتاب لاستیک سیلیکونی مایع منتشر شد

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۸ کد : ۶۷۰۶۴ تاپ خبر معرفی کتاب‌های منتشر شده
انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب« کتاب لاستیک سیلیکونی مایع » با رویکردی به حوزه علوم علوم پایه، به ویژه شیمی پلیمر و شیمی آلی را منتشر کرد.
کتاب لاستیک سیلیکونی مایع منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، کتاب لاستیک سیلیکونی مایع که توسط جونز کارل فینگ در سال 2019 منتشر شده است، دربرگیرنده موضوعاتی در رابطه با لاستیک های کاربردی مایع می باشد و توسط دکتر مهری ندیری نیری، صفا سراج مهدی زاده و  مجید امانعلی خانی به فارسی ترجمه گردیده و با حمایت شرکت طنین پیک سبلان اردبیل به چاپ است.

در کتاب لاستیک سیلیکونی مایع به طور خاص، مواد و ترکیبات برای لاستیک های کاربردی مایع مورد بحث قرار می گیرد. همچنین روش های پخت که شامل ریخته‌گری دقیق، ساخت مواد افزودنی هیبریدی، پخت پراکسید، پخت با اشعه ماوراء بنفش، قالب‌گیری تزریقی مایع و منبت داغ می باشند و نیز خواص ویژه مانند مقاومت در برابر فرسایش، خواص چسبندگی، ذخیره سازی و پایداری حرارتی شرح داده شده است. زمینه های خاص کاربردی برای لاستیک های مایع شامل کاربردهای خودرویی و زیر آبی، مصارف الکتریکی و نوری و مصارف پزشکی نیز در کتاب گنجانده شده است.

متن کتاب برای بسیاری از مخاطبان مختلف مانند تحصیل در دانشگاه و همچنین برای محققان و متخصصان در زمینه مهندسی برق، مهندسی خودرو و محققان در رشته های پزشکی قابل استفاده است. به دلیل تنوع بسیار زیاد مطالب ارائه شده، متن کتاب نمی تواند از همه جنبه ها کامل باشد و توصیه می شود که خواننده برای اطلاعات کامل تر، مقالات اصلی را مطالعه کند.

کتاب« لاستیک سیلیکونی مایع»، 312 صفحه ای، در 6 فصل تالیف شده است و به قیمت 1600000 ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

text to speech icon

کلید واژه ها: انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب لاستیک سیلیکونی مایع


نظر شما :