در قالب«پویش سعید ایران»؛

مراسم پرفیض زیارت عاشورا در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۴ کد : ۶۶۷۳۷ عمومی تاپ خبر
مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا توسط جهادگران واحد اردبیل به مناسبت فرا رسیدن هجدهیمن سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی خبر داد .
مراسم پرفیض زیارت عاشورا در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، مریم خروشی با اعلام این خبر افزود: در این مراسم معنوی که روز سه شنبه 5 دیماه جاری با حضور کارکنان در نمازخانه ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی واحد اردبیل برگزار شد ضمن  قرائت زیارت عاشورا، به مناسبت فرا رسیدن هجدهیمن سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی عزاداری و مداحی شد.

وی به تشریح طرح پویش «سعید ایران» پرداخت و گفت: به مناسبت فرا رسیدن 14  دیماه، سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی، بینانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، از رویش های مبارک و فرزندان صالح انقلاب اسلامی، جهاددانشگاهی در اقدامی هماهنگ رسانه ای و تبلیغاتی به صورت ملی با همکاری واحد هاو سازمان های جهاددانشگاهی با عنوان پویش «سعید ایران» با هدف معرفی اقدامات و خدمات علمی و فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان از 14 آذر ماه تا 14 دیماه اجرا در آورده است .

خروشی ادامه داد: در قالب این پویش، برنامه های بزرگداشت، مصاحبه های خبری در خصوص شخصیت و خدمات علمی دکتر کاظمی آشتیانی و مسابقه های ادبی، هنری و ... در سراسر کشور برگزاری می گردد .

وی از شرکت جهادگران واحد استان اردبیل در بخش های مختلف برنامه های پیش بینی شده بصورت ملی در قالب این پویش خبر داد و افزود: انجام مصاحبه های خبری، پیش بینی برنامه بزرگداشت دکتر کاظمی آشتیانی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، دیدار با خانواده شهید، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و نصب بنر و پوستر با موضوع پویش در سطح شهر و  ... از سری برنامه های پیش بینی شده در استان اردبیل در قالب این پویش است.

text to speech icon

کلید واژه ها: زیارت عاشورا پویش سعید ایران


نظر شما :