مسئول فرهنگی جهاد دانشگاهی:

غرفه معرفی خدمات جهاد دانشگاهی در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد

۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۳ کد : ۶۳۶۴۶ فرهنگی تاپ خبر
مسئول فرهنگی جهاد دانشگاهی از برپایی نمایشگاه و غرفه برای معرفی جهاد دانشگاهی و خدمات آن به دانشجویان جدیدالورود خبر داد.
غرفه معرفی خدمات جهاد دانشگاهی در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد

حمیده شهبازی ۲۶ مهر گفت: با برپایی این غرفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه محقق اردبیلی با فعالیتها، خدمات فرهنگی، آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اردبیل آشنا شدند.

شهبازی ادامه داد: در روزهای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و برگزاری جشن هر رشته در دانشگاه معین استان ( دانشگاه محقق اردبیلی)، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل با برپایی نمایشگاه و غرفه ای اطلاعات لازم برای معرفی جهاد دانشگاهی و خدمات آن را در قالب پوستر، بروشور و توضیحات حضوری به دانشجویان جدید ارایه کرد.

مسئول فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه این برنامه به منظور آشنایی دانشجویان جدیدالورود با توانمندی های موجود در جهاد دانشگاهی و نحوه ارتباط دانشجویان با این واحد و عضوگیری انجام شد، گفت: دراین برنامه ضمن ارائه پک اطلاعاتی، با ارائه توضیحات لازم به معرفی بخش های مختلف جهاد دانشگاهی اقدام شد.

وی با بیان اینکه این برنامه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: معرفی سازمان دانشجویان، مرکز افکارسنجی(ایسپا)، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) و دیگر برنامه ها و فعالیتهای معاونت فرهنگی واحد جهاد دانشگاهی استان اردبیل در طول سال از جمله برگزاری مناظره های دانشجویی و مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی و آشنایی با کلاسهای آموزشی جهاد دانشگاهی از عمده ترین برنامه هایی بود که به دانشجویان اطلاع رسانی شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی استان اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی معاونت فرهنگی


نظر شما :