به همت انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل؛

کتاب حضورگرایی کارکنان منتشر شد

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۷ کد : ۶۲۸۳۷ تاپ خبر معرفی کتاب‌های منتشر شده
انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «حضورگرایی کارکنان: مبانی نظری، علل و پیامدها» را با رویکردی به حوزه علوم انسانی، به ویژه رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، روانشناسی سازمانی و سلامت شغلی منتشر کرد.
کتاب حضورگرایی کارکنان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، این کتاب توسط دکتر مهدی غفوری فرد مدرس و مشاور کسب و کار تالیف گردیده است که با توجه به نبود منابع مطالعاتی کافی در خصوص پدیده حضورگرایی در داخل کشور، با تالیف این کتاب به بررسی و ارائه مفاهیم و جدیدترین الگوها و تئوری های مطرح شده در خصوص پدیده رفتاری حضورگرایی در سطح جهان پرداخته شده است.

پدیده های مختلفی وجود دارند که می توانند به نگرانی های مدیران در خصوص سلامت کارکنانشان دامن بزنند. اما یکی از نوپدیدترین و جدیدترین این پدیده ها، حضورگرایی  است که به شدت می تواند بهره وری مجموعه های اقتصادی (بویژه حوزه های تولیدی و خدمات محور) و سلامت کارکنان را به مخاطره بیاندازد، پدیده حضورگرایی در ایران و بسیاری از کشورهای آسیایی، آفریقا و آمریکای جنوبی از توجه لازم برخوردار نبوده است.

این کتاب از یک طرف می تواند مورد استفاده اساتید و دانشجویان رشته های مختلف مدیریت بویژه مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی قرار گیرد و از طرف دیگر مدیران منابع انسانی می توانند با مطالعه این کتاب دانش لازم را برای مدیریت هرچه بهتر رفتار حضورگرایی کارکنان در سازمان کسب نمایند.

مبانی، مفاهیم، نظریه ها و مدل های حضورگرایی، علل بروز رفتار حضورگرایی، ابزارهای اندازه گیری و پیامدهای رفتار حضورگرایی و راهکارهای مدیریت رفتار حضورگرایی بخش های اصلی مطالب این کتاب را تشکیل می دهند.

کتاب« حضورگرایی کارکنان: مبانی نظری، علل و پیامدها» ، 176 صفحه ای، در 4 فصل تالیف شده است و به قیمت 200000 ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

text to speech icon

کلید واژه ها: انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب حضورگرایی کارکنان


نظر شما :