ضرورت انجام فعالیت‌های هوشمندانه در خبرگزاری‌ها برای تحقق رسالت های خبری تخصصی

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۷ کد : ۶۱۴۳۰ عمومی تاپ خبر
سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: برای جذب مخاطب و تاثیرگذاری بیشتر باید خبرگزاری‌ها بویژه خبرگزاری قرآنی فعالیت‌های هوشمندانه انجام دهد.
ضرورت انجام فعالیت‌های هوشمندانه در خبرگزاری‌ها برای تحقق رسالت های خبری تخصصی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، حسام رسولی، در نشست صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) دفتر اردبیل با اعلام این مطلب گفت: خبرگزاری ایکنا به عنوان تنها خبرگزاری تخصصی در زمینه فعالیت‌های قرآنی، اگر در انعکاس اخبار و فعالیت‌های خود رویکرد خلاقانه و نوآوری نداشته باشد موفق نخواهد شد.

وی اخلاص و خلاقیت را دو مولفه اصلی در فعالیت‌های قرانی عنوان کرد و ادامه داد: اگر در کارهای فرهنگی و قرآنی این دو مولفه رعایت شود شاهد موفقیت خواهیم بود.

رسولی با اشاره به اهمیت خبرگزاری ایکنا، فعالیت در عرصه قرآنی را سعادتی بزرگ عنوان کرد و افزود: از قرآن با ارزش‌تر در عالم هستی وجود ندارد و امروز تقویت فرهنگ قرآنی در قالب خبرگزاری ایکنا، رحمت و سعادت برزگی است که به جهاددانشگاهی برعهده گرفته است .

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی رسالت بسیار مهمی دارد، ادامه داد: جهاددانشگاهی باید از طریق بازخورد گرفتن در مورد اقدامات خود از سطح استان، برای ارتقاء سطح خدمت رسانی با رویکرد جهادی تلاش نماید.

در ادامه این نشست مدیر و خبرنگاران خبرگزاری ایکنا- شعبه اردبیل نظرات و پیشنهادت خود را در راستای توسعه فعالیتهای این خبرگزاری ارائه نمودند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا روز خبرنگار


نظر شما :