مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل:

آماده همکاری با جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال برای مددجویان و جوانان جویای کار جامعه بزرگ کمیته امداد هستیم

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۶۰۸۷۶ عمومی تاپ خبر
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی یک‌ نهاد علمی، پژوهشی و اجرایی است و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوبی در حوزه دانش‌بنیان، توسعه استارت آپ‌ها و اشتغال دانش‌آموختگان دارد و تلاش می‌کنیم از این توان برای توسعه هر چه بیشتر اشتغال برای مددجویان و جوانان جویای کار خانواده بزرگ امداد استفاده کنیم.
آماده همکاری با جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال برای مددجویان و جوانان جویای کار جامعه بزرگ کمیته امداد هستیم

علیرضا حسین نژاد با اشاره بستر و زمینه خوب همکاری جهاد دانشگاهی و کمیته امداد استان اردبیل گفت: در نشست تخصصی با معاونان این دو نهاد انقلابی فعالیت‌های گذشته تقویت و زمینه همکاری های بیشتر احصاء شود.

وی خلق و پرورش ایده‌های نو در جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) را از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند بهترین گزینه برای همکاری در این زمینه باشد و این همکاری باید تداوم داشته باشد تا بتوانیم مشکلی از استان و این دو نهاد برطرف نماییم.

حسین نژاد به فعالیت‌های مشترک در زمینه اشتغال‌زایی در دو نهاد جهاد دانشگاهی و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: آموزش‌های مهارتی به مددجویان این نهاد سبب توانمندسازی مددجویان در حرفه‌های گوناگون و دستیابی به شغلی پایدار و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

در این نشست سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز با اشاره بستر و زمینه مناسب همکاری جهاد دانشگاهی و کمیته امداد استان اردبیل گفت: این دو نهاد انقلابی اهداف مشترکی دارند و آن ارائه خدمت به جامعه و توانمندسازی آنهاست و امیدواریم با همکاری های بیشتر و مستمر پیوند کاری بیشتری را فراهم نماییم .

حسام رسولی ادامه داد: در حوزه مدیریت تخصصی که امروز با عنوان دانش و علم از آن یاد می‌شود، بهتر و شایسته می‌توان خدمت‌رسانی را در ابعاد مختلف برای گروه‌های مختلف جامعه هدف‌گذاری کرد.

وی سوابق تعاملات کمیته امداد با جهاد دانشگاهی را به عنوان دو نهاد انقلابی و ارزش‌مدار، پایه مستحکم دوستی‌ها و سرمایه عظیم خدمت‌رسانی جهادی عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم در توسعه این همفکری‌ها و هم‌افزایی‌ها گام‌های موثری را برداریم.

رسولی سهم این دو مجموعه انقلابی را در تولید برنامه‌های هم‌راستا با رفع فقر یادآور شد و گفت: از این دو نهاد انقلابی انتظار می‌رود در تراز ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل افزود: این همگرایی و همسویی در فصل جدید روابط و تعاملات می‌تواند گره‌گشای مشکلات خانواده‌های نیازمند و رفع معضل فقر باشد.

وی یادآور شد: از تداوم کارهای با کیفیت هم‌سو با اهداف ارزشی نظام و توانمندسازی گروه‌های نیازمند، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم خروجی این تعاملات به بهبود معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد منجر شود.

رئیس سرپرست جهاددانشگاهی اردبیل تصریح کرد: عموم مردم از این دو نهاد انقلابی انتظار بیشتری دارند امیدوارم با برنامه ریزی و نشست های تخصصی بتوانیم این انتظارات را به بهترین نحو پاسخگو باشیم .

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی به دنبال آن است که خدمات مهارتی، آموزشی و کارآفرینی باکیفیت و موثرتری در راستای ایجاد و توسعه مشاغل جدید برای جامعه هدف کمیته امداد ارائه کند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان کمیته امداد امام خمینی (ره)


نظر شما :