سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل:

برای ارتقاء بهره‌روی، هم افزایی و ارتباط با سازمان های دیگر ضروری است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۸ کد : ۶۰۸۶۹ عمومی تاپ خبر
سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل؛ گفت: برای ارتقاء بهره‌وری و اثربخشی مطلوب، ارتباط سازمانی ضروری است چرا که این هم افزایی، اثربخشی بیشتر و فضای همکاری نزدیک‌تر را فراهم می‌نماید .
برای ارتقاء بهره‌روی، هم افزایی و ارتباط با سازمان های دیگر ضروری است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل؛ حسام رسولی؛ در نشست با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اعلام اینکه هم‌افزایی بین سازمان‌ها می‌تواند توانمندی‌های آن‌ها را بهبود بخشیده و منجر به افزایش بهره‌وری و اثربخشی سازمانی شود تصریح کرد: با عنایت به وجود زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی بیشتر، آماده همکاری با بهزیستی به عنوان یک نهاد و مرکز علمی با رویکرد جهادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک مرکز علمی با رویکرد جهادی است که به مسائل و مشکلات جامعه و استان ورود پیدا کرده و براساس راهکار‌های عملیاتی به حل آن‌ها اقدام می‌کند، افزود: خدمت شایسته به اقشار ضعیف و تحت پوشش سازمان بهزیستی و ایجاد زندگی آبرومندانه برای این قشر نیز جزو اهداف جهاددانشگاهی می‌باشد.

رسولی با اشاره به فعالیت ها و خدمات‌رسانی اداره کل بهزیستی به اقشار ضعیف جامعه، افزود: هدف ارزشمند این انقلاب این است که به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه خدمت نماید و زمینه برای خدمت به مردم در این دو نهاد فراهم است .

سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل به ظرفیت مرکز افکارسنجی دانشجویان در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: جهاددانشگاهی این آمادگی را دارد که در حوزه افکارسنجی با بررسی وضعیت موجود در زمینه ارائه بازخورد مناسب از مردم و جامعه هدف سازمان ها در بهبود عملکرد آنان موثر واقع شود همچنین جهاددانشگاهی در سایر حوزه‌های علمی و پژوهشی، توانمندسازی، آموزش مهارت‌های شغلی و ... نیز به مددجویان  بهزیستی ارائه خدمات نماید .

رسولی گفت: با توجه به نیاز اداره کل بهزیستی استان اردبیل در زمینه ارائه خدمات آموزشی به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، جهاددانشگاهی می‌تواند در این زمینه با بسته‌های فرهنگی و آموزشی اقدام نماید.

در ادامه این نشست مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز از جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد چند بعدی نام برد و گفت: جهاددانشگاهی در بسیاری از مسائل اصلی جامعه از جمله رسانه، اشتغال، فرهنگی، پزشکی و ... ورود کرده و توانسته است خدمات مناسبی نیز به جامعه ارائه کند .

حامد رضایی، به فعالیت‌های دانش بنیان در واحدهای جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: با توجه به گستره فعالیت این نهاد انقلابی در زمنیه‌های دانش بنیان، این فعالیت‌ها نشان از آینده درخشان علمی این نهاد انقلابی است .

وی ادامه داد: با توجه به تعامل مناسب در گذشته، سعی خواهیم کرد این تعاملات را تقویت کرده و از ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی با هم‌افزایی بیشتر در راستای اشتغالزایی مددجویان، فعالیت‌های دانش بنیان، آموزش‌های مهارتی و تخصصی و ... استفاده نماییم .

رضایی تصریح کرد: با عنایت به عدم پاسخگویی آزمایشگاه های ژنتیک موجود به نیازهای استان، اگر جهاددانشگاهی بتواند در این زمینه ورود پیدا کند می‌تواند خدمات مناسبی را در این زمینه در استان ارائه دهد .

text to speech icon

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :