مدیرکل بیمه سلامت استان مطرح کرد:

مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی فرصت مغتنمی برای اردبیل است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۲ کد : ۶۰۸۱۶ عمومی تاپ خبر
مدیرکل بیمه سلامت استان، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی را برای استان اردبیل فرصتی مغتنم برشمرد و از تعاملات بهینه بیمه سلامت استان با این مرکز خبر داد.
مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی فرصت مغتنمی برای اردبیل است

وحید خلیل اللهی ۱۶ مرداد در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه مرکز ناباروری قفقاز وابسته به جهاد دانشگاهی استان بعنوان نهاد عمومی غیردولتی محسوب می شود، افزود: ۹۰ درصد تعرفه های درمان این مرکز تحت پوشش بیمه سلامت می باشد.

وی استقرار مرکز قفقاز را در استان فرصت مغتنم دانست و گفت: مردم استان در مراجعه به مرکز قفقاز استقبال خوبی دارند و از مراجعه به سایر استانها برای درمان ناباروری خود خودداری می کنند.

خلیل اللهی ادامه داد: بار زیادی از درمان ناباروری در استان بر دوش مرکز قفقاز جهاد دانشگاهی است و در صورت تأمین زیرساختهای جدید برای مرکز، این امکان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل بیمه سلامت استان از افزایش تعداد افراد نازای نشان دار شده در سامانه الکترونیکی برای استفاده از خدمات ویژه درمان بیمه سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد از یک هزار و ۶۸۷ نفر به یک هزار و ۷۹۱ نفر افزایش داشته است.

خلیل اللهی تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۲ میلیارد تومان به مرکز ناباروری قفقاز پرداخت کردیم و همچنین در سه ماهه اول سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان علی الحساب پرداخت انجام شده است

text to speech icon

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :