به مناسبت ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی؛

جهادگران جهاد دانشگاهی اردبیل با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۳ کد : ۶۰۷۹۰ عمومی تاپ خبر
جهادگران دانشگاهی استان اردبیل همزمان با چهل و سومین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، ضمن حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، تجدید بیعت کردند.
جهادگران جهاد دانشگاهی اردبیل با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، در این مراسم معنوی سرپرست و تعدادی از معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی استان اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل و هیئت همراه با عطر افشانی و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب را گرامی داشتند.

در این مراسم سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل، با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب گام برداریم تصریح کرد: شهدا سرمایه های این مرز و بوم هستند و جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب اسلامی، بزرگداشت شهدای انقلاب و دفاع مقدس را وظیفه ای مهم می داند.

حسام رسولی با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب گام برداریم تصریح کرد: ایران اسلامی هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، با افتخار پله های ترقی را طی می کند و یکی از کشورهای امن منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی، آرمانهای شهدا را ارج می نهد و با جهاد علمی در مسیر اهداف شهدا حرکت می‌کند. و امروز با حضور در مزار شهدای گمنام با شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس پیمان می بندیم و اعلام میداریم که جهادگران جهاددانشگاهی به عهد و پیمان با شهدا پایبند هستند و برای ادامه مسیر از روح بلند آنان استعانت می طلبند.  

در این مراسم جهادگران دانشگاهی اردبیل با قرائت فاتحه، عطرفشانی و نثار شاخه گل از مقام شامخ شهدا، ایثارگری و رشادت‌های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.

text to speech icon

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :