در آستانه چهل‌وسومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی؛

مسابقه دارت در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۲ کد : ۶۰۵۵۷ عمومی تاپ خبر
در آستانه سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی از سری برنامه های پیش بینی شده ویزه این ایام یک دوره مسابقه دارت، در جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.
مسابقه دارت در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد فضای با نشاط و رقابت سالم بین کارکنان بود.

مریم خروشی با اعلام اینکه این مسابقه در دو بخش خواهران و برادران با حضور30 نفر از اعضای جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: در بخش برادران، مهدی دهقان، بهرنگ کوهی و مهدی فتحی  و در بخش خواهران سیده صغری جوادی، هانیه نوری و هانیه بابایی با بالاترین امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی برگزاری مسابقه تنیس روی میز را از دیگر برنامه‌های ورزشی جهاددانشگاهی اردبیل در این ایام عنوان و خاطرنشان کرد: از منتخبان این مسابقات طی برنامه‌ای با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

گفتنی است به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی بیش از 20 عنوان برنامه در جهاددانشگاهی استان اردبیل در حال اجر است و همچنین خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی این نهاد با تخفیف ویژه به مردم ارائه می شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی مسابقه دارت جهاد دانشگاهی استان اردبیل


( ۱ )

نظر شما :