از طریق سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی؛

آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب ۱۰۰ امام (ره) برگزار می شود

۰۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۴ کد : ۶۰۱۳۹ عمومی آموزشی تاپ خبر
آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب ۱۰۰ امام (ره) شهریور ماه سال جاری از طریق طریق سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود .
آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب ۱۰۰ امام (ره) برگزار می شود

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان اردبیل با اعلام این مطلب گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب 100 امام (ره) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، براساس ضوابط، مقررات وآیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می‌نماید.

بهرنگ کوهی افزود: دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد.

وی با اعلام اینکه ثبت نام در آزمون از طریق سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ انجام خواهد شد، تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام این آزمون تا پایان روز دهم مرداد ماه سال جاری اعلام شده است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: کارت شرکت در این آزمون، از تاریخ سه شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون یاد شده در روز جمعه ۳ شهریورماه ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمـار شـرکت کنندگان، حسب مورد در مـراکز استانها برگزار خواهد شد.

text to speech icon

نظر شما :