برگزاری نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی با اعضای واحد اردبیل/ توجه این نهاد به کارسازی و جانشین پروری

۰۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۰ کد : ۵۸۵۸۳ عمومی پژوهشی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی در نشست صمیمانه با اعضای واحد اردبیل تاکید کرد: کادرسازی و جانشین پروری حوزه بسیار مهمی است که باید در جهاددانشگاهی جدی گرفته شود.
برگزاری نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی با اعضای واحد اردبیل/ توجه این نهاد به کارسازی و جانشین پروری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی اول تیر در نشست صمیمانه با اعضای واحد استان اردبیل بیان کرد: تلاش همکاران واحد اردبیل در حوزه های مختلف از جمله پزشکی، مهندسی و... غرورآفرین است.

وی گفت: بین مدیران و اعضا نباید پرده ای باشد و باید این ارتباط نزدیک‌تر شود.

دکتر مسلمی نائینی بیان کرد: جهاددانشگاهی باید در زمینه تولید دانش فنی و کسب درآمد از این محل برنامه‌های منسجم داشته و در این موضوع اقدام کند.

رئیس جهاددانشگاهی گفت: در تلاشیم تا در زمینه جذب و نگهداشت نیروهای انسانی و پرداخت حقوق کارکنان جهاددانشگاهی اقدامات مناسب انجام دهیم تا برخی از دغدغه های اعضای جهاددانشگاهی رفع شود.

وی افزود: کادرسازی و جانشین پروری حوزه بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود و ظرفیت‌های علمی نیروهای انسانی جزو سرمایه های اصلی جهاددانشگاهی است.

رئیس جهاددانشگاهی تصریح کرد: موضوع فرهنگی از کارهای اصلی جهاددانشگاهی است و مدیران جهاددانشگاهی باید روحیه مذهبی و فرهنگی داشته باشند.

گفتنی است مسائل مرتبط با تبدیل وضعیت اعضا، حقوق و مزایا و موضوعاتی مرتبط با فعالیتهای پژوهشی و...از جمله مسائل مطرح شده در این نشست صمیمانه بود.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی


نظر شما :