کسب عنوان کارآفرین برتر توسط واحد فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۷ کد : ۵۷۲۱۹ تجاری سازی و اشتغال تاپ خبر
معاون فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: در مراسم تجلیل از منتخبین جامعه کار و تولید استان اردبیل، شرکت دانش بنیان« تعاونی پژوهشگران داروی سبز» از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان کارآفرین برتر استان اردبیل انتخاب و معرفی شد.
کسب عنوان کارآفرین برتر توسط واحد فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل

مهران محمدی اظهار داشت: مراسم تجلیل از منتخبین جامعه کار و تولید( کارگر،کارگروه و واحد نمونه - کارآفرین برتر) با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیران استانى برگزار شد و طی آن شرکت دانش بنیان« تعاونی پژوهشگران داروی سبز» از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این شرکت که در شهرستان مشگین شهر فعالیت می کند، جزو واحدهای فعال مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل است که بصورت تعاونی در حال فعالیت بوده و توانسته طی سال 1401 تعداد 25 نفر اشتغالزایی کند.

محمدی خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته است با گسترش کارگاه و آزمایشگاه های مناسب و فعالیت‌های آموزش محور در حوزه های داروسازی، گیاهان دارویی و کلینیک گیاهی نقش موثری در کارآفرینی برای علاقمندان این حوزه ایفا نماید.

معاون فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: مدیران و کارشناسان این شرکت توانسته اند به نمونه های اولیه محصولات بهداشتی و دارویی مستخرج از گیاهان دارویی دست یابند که با طی مراحل اخذ مجوز بزودی شاهد ورود این محصولات در بازار سلامت خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: شرکت دانش بنیان« تعاونی پژوهشگران داروی سبز» در سال 1402 بتواند تجاری سازی یک نوع محصول گیاهی را به اتمام رسانده و در توسعه اقتصادی و تامین سلامت در استان اردبیل نفش موثری ایفا نماید.

text to speech icon

کلید واژه ها: مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل تعاونی پژوهشگران دانش سبز دانش بنیان و فناوری


نظر شما :