اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو// استاندار اردبیل گفت:

حضور سفرای کشورهای اکو زمینه‌ساز معرفی بین‌المللی استان اردبیل است

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۷ کد : ۵۶۲۰۷ عمومی تاپ خبر
استاندار اردبیل با اشاره به رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و حضور سفرای کشورهای عضو اکو در استان، این فرصت را زمینه‌ای مناسب برای معرفی قابلیت‌های استان در سطح بین‌المللی دانست.
حضور سفرای کشورهای اکو زمینه‌ساز معرفی بین‌المللی استان اردبیل است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل؛ سیدحامد عاملی در نخستین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: معرفی استان اردبیل با استفاده از ظرفیت پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو باید در طول سال برنامه‌ریزی شده و قابلیت‌ها آن‌چنان که شایسته است اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: با توجه به افتتاحیه رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳ در هفته جاری، توجه و تمرکز دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری پرشور و باشکوه این برنامه و همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مورد تأکید است.

استاندار اردبیل ادامه داد: برگزاری نشست‌ها و مذاکرات اقتصادی در طول حضور سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای عضو اکو در استان اردبیل و همچنین مصاحبه و تهیه محتوای رسانه‌ای در این مدت جهت انعکاس در رسانه‌ها طی سال جاری، از دیگر اقدامات ضروری است.

عاملی تصریح کرد: در کنار برگزاری این برنامه‌ها لازم است جذب سرمایه برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری استان اردبیل از جمله هتل ۵ ستاره و دهکده‌های گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

text to speech icon

کلید واژه ها: اردبیل 2023


نظر شما :