به همت انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل؛
کتاب اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی منتشر شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل؛ کتاب« اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی» در راستای ضرورت تالیف منبع علمی و کاربردی برای دانشجویان و فعالان هتلداری و مراکز اقامتی و نیز جهت آشنایی با مشخصات و ملزومات مدیریت اماکن اقامتی برای فعالان گردشگری نگارش یافته است.
در این اثر هتلداری به عنوان یکی از مهم ترین متغیرهای سیستم پویای گردشگری و بخش های دارای ارزش افزوده اقتصاد خدمات گردشگری ذکر شده است که موفقیت گردشگری تا حدود زیادی به در دسترس بودن و کیفیت تسهیلات اقامتی و رضایت میهمانان بستگی دارد، این موضوع با توجه به تغییر سبک زندگی و شیوه گذران اوقات فراغت و آگاهی گردشگران حائزاهمیت می باشد.
در این کتاب تاکید شده است که هتل های امروزی بایستی قدرت تلفیق صنعت( علم)، نوآوری و فناوری را داشته باشند تا بتوانند خدمات و تسهیلان مشتریان را پیش بینی، بسته بندی و ارائه نمایند.
در کتاب « اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی» سعی شده است، مبانی و ساز و کارهای ایجاد فضایی دلنشین برای مشتریان با سلایق و ذائقه های گوناگون و هوشمندی در میزبانی و میهمان نوازی بصورت کاربردی تبیین و راهکارهای مفیدی ارائه گردد، در نتیجه بهترین و موثرترین راه کسب مزیت رقابتی در شرایط فعلی، کارآمدکردن سازمان ها و به عبارتی به کارگیری افراد ماهر، خلاق و علاقه مند می باشد و این مهم بدون درنظر گرفتن مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نگرش سیستمی به بازاریابی و پیشبرد سازمان هتل، مقدور نخواهد بود.
کتاب « اصول و راهکارهای بهینه هتلداری و میهمان نوازی» 168 صفحه ای، در 10 فصل گردآوری شده است و به قیمت 1000000 ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.
این کتاب توسط دکتر کامبیز نیکنام فعال گردشگری و مدرس دانشگاه، در استان اردبیل به رشته تحریر درآمده است.
نظر شما :