تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های شهدا/ آرامگاه شهیدان مهد پرورش انسان‌های وارسته است

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۶ کد : ۴۶۷۸۳ عمومی تاپ خبر
در آستانه چهل و دومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، جهادگران جهاد دانشگاهی استان اردبیل عهد و میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدا بستند.
تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های شهدا/ آرامگاه شهیدان مهد پرورش انسان‌های وارسته است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در این مراسم جهادگران با حضور در گلزار شهدای غریبان اردبیل با فاتحه خوانی، عطرافشانی و اهدای گل به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه شهدا در حساس‌ترین موقع با نثار جان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع و برای نظام جمهوری اسلامی افتخارآفرینی کردند، افزود: ایران اسلامی به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام و خون مطهر شهدا به کشوری مقتدر تبدیل شده و در تمامی معادلات بین‌المللی تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به این‌که مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند، تصریح کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم. شهیدان مورد تجلیل اولیاء هستند و آرامگاه آنان، مهد پرورش انسان‌های وارسته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان این‌که اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد، بیان کرد: اگر امروزه اقتدار، امنیت و آرامش بر جامعه حاکم است به خاطر رشادت و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام بوده است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی استان اردبیل تجدید بیعت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :