به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی؛

مسابقه دارت در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۸ کد : ۴۶۳۹۲ عمومی تاپ خبر
مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری یک دوره مسابقه دارت به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی خبر داد.
مسابقه دارت در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، سیده صغری جوادی با اعلام این خبر افزود: این مسابقه با گرامیداشت 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و ایجاد فضای با نشاط و رقابت سالم بین کارکنان این نهاد روز چهارشنبه 29 تیرماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش خواهران و برادران و با حضور 40 نفر از اعضای جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: در بخش برادران، میثم ضارب‌نیا، محمد فتوحی و عباس نیکزاد و در بخش خواهران حمیده شهبازی، سیده صغری جوادی و هانیه بابایی با بالاترین امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند که طی مراسمی از منتخبان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل قرار گرفتن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در دهه اول ماه محرّم و تقارن آن با روز تاسوعای حسینی(ع)، آیین بزرگداشت  این مناسبت از 20 تیرماه تا 4 مردادماه سالجاری در حال برگزاری است.

جوادی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این مناسبت تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت چهلمین و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی ویژه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در استان اردبیل اجرا می‌شود و از اول تا 20 مردادماه خدمات درمانی، آموزشی و چاپ کتاب با تخفیف 10 تا 20 درصد و خدمات مشاوره‌ مامایی مرکز درمان ناباروری و مشاوره نحوه پذیرش و فعالیت در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل به صورت رایگان به مردم ارائه خواهد شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی استان اردبیل دارت مسابقه


نظر شما :