تقدیر استاندار اردبیل از مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی اردبیل

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۵ کد : ۳۰۹۱۱ عمومی تاپ خبر
مهندس بهنام‌جو، استاندار اردبیل از مدیر روابط عمومی جهادداشگاهی اردبیل به دلیل عملکرد مثبت، تلاش مستمر و تاثیرگذار در پیشبرد اهداف شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تقدیر کرد.
تقدیر استاندار اردبیل از مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی اردبیل

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی که دوشنبه 27 اردیبهشت و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی در استانداری اردبیل برگزار گردید، از سیده صغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل تقدیر شد و از سوی استاندار اردبیل لوح تقدیر دریافت کرد.

در متن لوح تقدیر اهدایی آمده است: بی تردید تلاشگران مخلص عرصه روابط عمومی، در توسعه و پیشرفت جامعه، سهمی در خور توجه دارند و زحمات و اقدامات بنیادین آنان، چونان حسنات جاریات به یادگار خواهند ماند. با نهایت مسرت قلبی، 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به شما تبریک می‌گویم و برای قدردانی از فعالیت‌هایی که در هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به عمل می‌آورید، این لوح سپاس را به رسم یادبود اعطا می‌کنم و امیدوارم با توکل به پروردگار قادر متعال و شکوفان و بآفرین، در خدمت‌رسانی فاخر به مردم ولایی استان مقدس اردبیل، همواره موفق و موید باشید.

text to speech icon

نظر شما :