معاون آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل خبر داد:

برگزاری آزمون طرح ملی سرباز ماهر در مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا مشگین شهر

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۴ کد : ۳۰۷۴۵ آموزشی
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری آزمون طرح ملی سرباز ماهر برای ۲۴۰ نفر سرباز وظیفه مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا شهرستان مشگین شهر خبر داد.
برگزاری آزمون طرح ملی سرباز ماهر در مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا مشگین شهر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، بهرنگ کوهی با اعلام این خبر افزود: این آزمون برای ارزیابی نهایی دوره های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال، کارآفرینی و آشنایی با مهارت‌های زندگی برگزار شد و به شرکت کنندگانی که امتیاز لازم را کسب کنند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی طرح سرباز ماهر را پلی برای اتصال جوانان به حوزه اشتغال دانست و ادامه داد: مرحله سوم طرح ملی سرباز ماهر در استان اردبیل با ارائه خدمات آموزشی و خدماتی رایگان توسط جهاددانشگاهی و با همکاری نیروهای مسلح استان در حال اجرا است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: این طرح در قالب تفاهم‌نامه‌های جداگانه بین ستاد نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی و با هدف آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی و آشنایی با مهارت‌های زندگی سربازان در دوران آموزشی، در پادگان‌های استان اجرا می شود.

کوهی با اشاره به اینکه اجرای طرح سرباز ماهر از سال 1397 در استان آغاز شده و با اجرای مراحل اول و دوم این طرح، یک‌هزار و 480 نفرسرباز وظیفه دوره‌های آموزشی و توانمندسازی را با موفقیت گذرانده است، تصریح کرد: آزمون دوره های آموزشی مرکز آموزشی شهید مدنی ناجا شهرستان اصلاندوز(استان اردبیل)  نیز برای 240 سرباز هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون دو فاز از طرح سرباز ماهر با موفقیت در استان اجرا شده و دوره‌های آموزشی مرحله سوم این طرح به خاطر شرایط کرونایی کشور متفاوت از فاز اول و دوم و به صورت مکاتبه‌ای حضوری اجرا می‌شود.

text to speech icon

( ۵ )

نظر شما :