برگزاری دورهمی هم‌شتابی «ظرفیت‌های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه» در اردبیل

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۴ کد : ۳۰۷۳۹ آموزشی تجاری سازی و اشتغال تاپ خبر
به همت جهاددانشگاهی، شصت و یکمین دورهمی آنلاین هم‌شتابی در اردبیل با عنوان «ظرفیت‌های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه» در اردبیل برگزار شد.
برگزاری دورهمی هم‌شتابی «ظرفیت‌های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه» در اردبیل

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل در آغاز این رویداد افزود: بخش استانی این دورهمی که در سراسر کشور در حال برگزاری است، با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز اردبیل برگزار می‌شود.

پناهی، هدف از برگزاری دورهمی «ظرفیت‌های ساخت بازی و انیمیشن در خاورمیانه» را جذب، سازماندهی و شبکه‌سازی علاقه‌مندان این حوزه اعلام و اضافه کرد: در این رویداد تجربیات و ظرفیت‌های موجود این صنعت در بازار بین‌الملل به علاقه‌مندان ارائه و به پرسش شرکت‌کنندگان پاسخ داده می‌شود.

در ادامه این رویداد، مسؤول مرکز نرم افزار و بازی‌های موبایلی سازمان سراج مرکز اردبیل به اهمیّت ساخت بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: ساخت بازی‌های رایانه‌ای به حمایت بیشتر سازمان فضای مجازی سراج و دیگر سازمان‌های مربوطه از جمله بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت علمی ریاست جمهوری، پارک‌های علم و فناوری و مراکز علم محوری چون جهاددانشگاهی نیاز دارد.

ملک محمدی به رشد کشورهای همسایه در زمینه بازی‌سازی اشاره و از علاقه‌مندان این صنعت دعوت کرد تا به صورت جدی‌تر در این عرصه وارد شوند و نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان در عرصه‌های نوین، با فرهنگ‌سازی مناسب و معرفی محصولات فرهنگی مناسب امکان‌پذیر است.

text to speech icon

نظر شما :