به همت مرکز نوآوری و شکوفایی استان اردبیل؛

رویداد صندلی تجربه در اردبیل برگزار شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۹ کد : ۳۰۴۳۳ تجاری سازی و اشتغال تاپ خبر
رویداد "صندلی تجربه" از سری رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی و برنامه‌های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان اردبیل به صورت مجازی برگزار شد.
رویداد صندلی تجربه در اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در برگزاری این رویداد که در بستر سامانه آموزشی جهاددانشگاهی(امجد) برگزار شد مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل، جهاددانشگاهی استان، اداره کل ورزش و جوانان و مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و انجمن مدیریت شعبه اردبیل همکاری داشتند.
در این رویداد، وحید حسینی جهان، کارآفرین حوزه فرهنگی و ورزشی با ارائه تعاریف کارآفرینی گفت: اگر یک فرد آغازگر فعالیت‌های مخاطره‌آمیز در شرکت باشد، به این فرآیند کا آفرینی سازمانی و به فرد مورد نظر کارآفرین سازمانی گفته می شود و اگر کل شرکت و کارکنان دارای روحیه کارآفرینی شوند از آن به عنوان کارآفرینی شرکتی نام برده می شود.
وی به تفاوت‌های کارکردی کارآفرینی مستقل با کارآفرینی سازمانی اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه هر دو نوع کارآفرینی توجه به نوآوری دارند و هدف هر دو ایجاد محصولات یا خدمات با ارزش است با این حال این کارآفرینی ها سه اختلاف اساسی با هم دارند.
حسینی جهان افزود: کارآفرین سازمانی از سوی شرکت مادر تامین اعتبار می‌شود در حالی‌که کارآفرین مستقل  یا باید از ثروت شخصی خود استفاده کند و یا تلاش نماید تا سرمایه‌ای را از منابع مختلف خارجی بدست آورد .

text to speech icon

نظر شما :